Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2013 22:07 - ТРОЕН ФИЛТЪР
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 1048 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ТРОЕН ФИЛТЪР

Веднъж помощникът на Сократ се доближил до него и му казал:
--Искаш ли да ти кажа нещо,което чух за твоят приятел?...
Сократ отвърнал;--Кажи,но първо ще трябва да ти направя троен филтър!...
--Какво значи то?-се сопнал помощникът.
--Ами,нещо като троен тест!...
--Добре ...промълвил помощникът.
--Ти сигурен ли си в това,което искащ да ми кажеш?-попитал Сократ.
--Не,не съвсем,чух го от хората!...
--Добре...минаваш първият тест,казал Сократ и продължил: --Това,което искаш да ми кажеш,нещо добро ли е или нещо лошо? --Ами,нещо лошо!...отговорил помощникът.
--Добре,преминажаме към третият тест,казал Сократ и попитал: Това,което ще ми кажеш,засяга ли ме или не?
--Не,в никакъв случай...е бил отговорът.
Тогава Сократ отсекъл:
--Щом ти не си сигурен в това,което ще ми кажеш,то е лошо и не ме засяга,няма смисъл да ми го кажеш!....

      Ако всички прилагахме тройният филтър на Сократ ,едва ли щеше да има на света клюкари!...


 



Тагове:   Сократ,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 574121
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2415
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930