Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2013 13:00 - Съобщение- анонс
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 2265 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 31.07.2013 14:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Уважаеми колеги блогери и читатели, Както Ви известих в предишният си постинг, разчитането на най-дългият Тракийски надпис от с.Езерово,Пловдивско е факт. За съжеление някои причини за сега отлагат бързото му публикуване.Те са:
  1. Надписът е изключително важен за Българската историческа наука-дава отговор на въпроса дали сме автохтонни или не.
  2. Изяснява  въпросите на  езика ни.
  3. Засяга съседни и трети страни.
  4. Надписът е достатъчно дълъг и аз все едно издавам методологията си за разчитане на други подобни надписи.
  5. Компютрите на Блог.Бг.-са повредени и броячите 1000 четения отчитат като еднo.Гласовете също не са точни.
  6. Toва разчитане е пре-достатъчно за да се пренапише  нашата история.
Аз лично съм готов да го защитя пред академично жури но знаете тези неща са трудни и ето защо имам нужда от Вашите компетентни съвети.
Благодаря Ви предварително ,че ще бъда разбран и с нетърпение очаквам Ващите съвети!...  




Гласувай:
4



1. leonleonovpom - Поздравления! Причините са о...
31.07.2013 16:48
Поздравления!
Причините са основателни, в днешна България най-ниско се ценят стойностните неща ,за голямо съжаление!
Моят съвет, дайте малка част, без особени разяснения ,как сте я разчели и вече изводите на тази база-да , местни сме, не сме местни, а турци, монголци, перси и т.н.Но изводите на база разчитането, без подробности за технологията на самото разчитане!
Ако в България истински се интересуват от миналото ,ще ви потърсят!
цитирай
2. havel - - leonleonovpom Благодаря Ви за поздравленията!...
31.07.2013 18:32
Макар и все още не признат аз определено имам известна даденост свише,за което съм благодарен.Иначе,не мога да си обясня да разгадая 2 надписа за една вечер при положение,че съм ги виждал,но никога не съм и помислил да ги реша.Вече се занимавам с надписи от 30 години и имам и за завиждане рутина.Да си призная домогванията на колеги направили си труда ми бяха от полза.Изводите ми са ,че сме много древен народ-индоевропейски, идентичен с траките!... Бъдете благословен!...
цитирай
3. leonleonovpom - Поздравления! На това трябва да ...
31.07.2013 21:41
Поздравления!
На това трябва да се дава гласност!
Определено има замисъл да ни изкарат новодошли, завоеватели като турците. Не смея да мисля каква е идеята, но е близко до ума, след като е дошъл неканен идва момент и да си ходи. Както турците например.
Дано се лъжа!
Желая ви здраве и успех!
цитирай
4. havel - -leonleonovpom Oще веднъж Ви благодаря!...
01.08.2013 12:22
Дано имам възможност да се радвам на успеха си,защото съм на преклонна възраст!...Пожелавам Ви също подобни творчески сполуки!...С поздрави!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 575937
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2416
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930