Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2013 17:31 - СИЛАТА НА СЛОВОТО И ЧУДОТО НА ВЯРАТА
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 1340 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.08.2013 07:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

СИЛАТА НА СЛОВОТО И ЧУДОТО НА ВЯРАТА

Беше преди 35 години.Големият ми син бе на 6 годинки,когато по пръстите на ръцете си получи ужасни брадавици.Едните от тях бяха големи,другите средни, имаше и малки.Мъничките му пръсти изглеждаха като деформирани!...Той,по -големите ги гризеше или ги режеше.Болеше ми сърцето, но избягвах лечението им по тогавашните методи.Защото имах горчив опит от лечението им с изгаряне с течен азот.!.

Като студент аз бях ги получил в пръстите на краката ми и при изгарянето им не усетих нищо.Но,като седнах на една пейка в двора на Университеска болница ,дълго не можах да стана от нетърпими болки.

Междувремено съпругата ми беше научила за някакво алтернативно лечение без изгаряне изапочна да повтаря като грамофонна лента все едно и също:

-Моето момче бащата ти уж е лекар а не те лекува но аз се научих как да те лекувам.Ще крадем от някъде сол и ти ще си измиеш ръцете и ще си легниш.И като станеш вече няма да ги има тези неприятни брадавици !...

Бях свикнал ежедневно да слушам тази словесна плеодария и се отнасях с присмех за такава елементарна възможност за лечение.Но и не бързах със съвременното лечение!...

Може би 5-6 месеца продължиха тези камъни по мен.

Накрая дойде дълго очакваният ден!Вечерта щяхме да ходим до отсрещният апарамент на гости и там съседката ни услужливо беше поставила съд със сол на масата в кухнята която бе до външната врата.

От тук нататък всичко бе лесно. Синът ми щеше по едно време да излезе и минавайки покрай кухнята щеше да открадне шепа сол с която щеше да си измие ръцете и щеше да си легне!...

Следващата сутрин за Вас лъжа за мен истина, стана ,,чудото!...,,,.Като се събуди сина ми, по пръстите си нямаше никакви брадавици и дори не се личеше,че някога да е имал такива?!..

Това нещо ако беше се случило в някакво друго семейство и някой да ми го разказваше на мен азне бих повярвал и да ме бият три дни!....Но беше факт в моето семейство и аз нямаше начин да не повярвам.

Онова време проф.Михайлов ръководител на Кожна Клиника-София имаше вила на морето покрай града ни.Познавахме си и се наложи да му споделям ,случилото се.Той призна ,че в кожните болести ,някои могат да се лекуват и по такъв,алтернативен начин-по бабешки!...

В моята педиатрична практика и след това съм имал случаи на брадавици но същият ефект на лечение се получи едва при30%,Причината беше:

1.Някои майки самите не вярваха в успеха.

2.Бързо им омръзваше на дълго да подготвят със слово- мантра детето.

3.Детето беше по -голямо и се отнасяше с недоверие.

4.Майките нямаха достатъчно време за занимаване с детето.

Изнесеният пример на лечение със силата на словото и чудото на вярата, идва да ни покаже,че лечението на всички болести е в самите нас,стига да намерим правилният път, точната мантра и силно да вярваме в успеха за изцеление!...




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 576401
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2416
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930