Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2015 19:35 - НЕ БЕШЕ МЕ ПОКАНИЛ...
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 1721 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                               ( превод)

               Не беше ме поканил... дойдох си...
               с вятъра изгонен от  дърветата--
               напълнила обятие със светещи звезди!....

               В лицето с тайният поглед на луната,
               с пепелта натрупана от пожарища...
               с парченцата от скулптура в сърцето си,
               отделих тялото от лика си и дойдох!....

               С търпението на глинен таблет--
                непрочетен от хиляди години...
                след дълъг път по тайната на пустотата,
                извиках гласа от тишината и си дойдох !..

                С листата треперливи от дъжда,
                в кожата с напластената самота на жена,
                звъна на раните от живота,
                събрах в шепи и си дойдох!...

                Историите разказващи тайната на времето,
                легендите чути от камъните,
                пещерните води очертаващи ръцете ми,
                взех мене си скрито от мен самата и си дойдох!...

               Изтрих буквите означаващи името ми...
               да не чакат завръщането ми спомените,
               вълните търсещи за самоубийство камъните,
               без мен да заринат в пясъка морските звезди!...

              Незнайни от мен,песни за да ти запея,
              с не чути от теб нежни  слова....
              заех звука на една падаща звезда
              и ти донесох гласа на нощта!....

              --Ще ми отвориш ли вратата ?....
                                                                                  АЙТЕН МУТЛУ
                                                                                   2002 г.


     

              






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. skotadix - Много е хубаво...
02.04.2015 16:06
Чудесно е...
цитирай
2. havel - --skotadix Благодаря и на мен ми хареса !...
02.04.2015 17:10
Преводът е от турски език,мой превод, но смятам,че е сполучлив!...Разбира се ,че всяко стихотворение на оригиналният език е по - звучно!...Знам Вашата оценка е за авторката,тя е една от тези ,които ми допадат!...
цитирай
3. skotadix - Браво, че знаеш турски...
02.04.2015 20:34
Поздравления...
цитирай
4. ok3223 - Брависимо и благодарско за труда
03.05.2015 11:55
Да ни дадеш превод на турски стих ...
В него има нещо специфично ... турско.
...взех мене си скрито от мен самата и си дойдох.
Чувам отзвуци от арабска, персийска, и европейската поезия.
Но има и нещо специфично, турско ...
Добро стихотворение, горещо, има нещо по женски затрогващо и сърдечно.
Написано е от голяма поетеса.
Когато ти дойде ... преведи и от други турски поети. Ще съм ти благодарен за това поне аз.
У нас не съм срещал в превод турска поезия.
Поздрави:Ок
цитирай
5. havel - --ok 3223 Радвам се ,че Ви е харесал превода ми...
04.05.2015 18:45
Тепърва ще Ви удовлетворя това Ваше желание. Аз превеждам само тези,които на мен са ми харесали. С удоволствие ще го сторя. Поздрави от морето и от мен--havel.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 576446
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2416
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930