Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2015 17:31 - ДА КАЖЕМ
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 808 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 20.05.2015 18:07


                                         (мой превод)

                ДА кажем, времето е априлска вечер
                Най-освежителният вятър духа от към теб.
                В теб гледам най-синьото на моретата.
                В теб виждам най-тихото кътче на горите.
                От теб откъснах най-неувяхващото цвете.
                В теб изорах най-плодородната земя.
                В теб вкусих всичките плодове.
                Да кажем, ти за мен си,като въздуха необходим,
                като хляба благословен,
                като водата свята...
                Блаженна си блаженна!...
                Да кажем...
                Вярвай ми либе ,вярвай  ми
                В къщата си ми веселие,в градината пролет,
                И в софрата си ми най-старото вино.
                Остави ме аз да ти кажа красотата ти,
                на вятъра,реките и птиците.
                След време един ден,..
                ако не можеш да различиш гласа ми,
                от това на вятъра,реките и птиците...
                Знай ,че съм умрял.
                Но пак не тъжи...спокойна бъди.
                В гроба на насекомите,
                ще наизустя красотата ти.
                И после отново,
                като чуеш гласа ми в небето
                Помни ,че денят е на Армагедон
                и аз съм възкръстнал ... и те търся !...

                                                                             Джахит Съткъ Таранджъ
               



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 569528
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2415
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031