Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2016 14:12 - AЗ СЪМ, КАПИТАЛИЗМЪТ
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 3109 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Здравейте аз съм,капитализмът,
    Малките Ви момичета израстих с кукла Барби,защо днес се чудите,че те вече Ви искат пари за естетически операции? Повечето от 17 годишните момичета са притеснени от визията си. Достатъчно е една жена да разгърне модно списание за 15 минути и вече започва да не харесва тялото си.
       Аз съм, капитализмът,
Така  Ви манипулирах мирогледа и гледната Ви точка ,че житейският разказ на един крадец , джентълмен организатор за Вас става пример за подражание ,постоянство и успех.
      Стив Джобс като производител на машини от които имат нужда само 1% от хората в трети страни с евтина работна ръка беше успешен бизнесмен. Естествено е всички капиталисти да говорят като светци.  Н-р светец като  Бил Гейтс ,който живее в къща от 66 000 кв.м.,която струва 150 милийона долара.
        Аз съм ,капитализмът ,
  Когато всяка година 20 милиона деца умират от глад Вие се потите върху бягаща пътека за стопяване на излишните си мазнини.
        Аз съм ,  капитализмът,
     И аз съм причината в света да има600 милийона дебеланки и дебеланковци и 1, 4 милиярда гладни.
     И знаете ли ,че един кафепроизводител от Старбукс трябва да работи три дни за чаша  кафе?...
         Аз съм ,  капитализмът,
     И се обръщам към жените,които са зависими от модата,като купят от Виктория Секратс педя белъо и платят 80 долара ,колко щастливи ще бъдат. Аз го гарантирам.
         АЗ съм ,капитализмът,
      От Африканският континент всяка година се добиват диаманти на стойност 8,5 милиярда долара .които са предостатъчни за решаване на проблема за  глада там.Знайте го.
          Аз съм, капитализмът,
И  Вие за какъв господ  ми приказвате. Разберете, аз съм господът на който се кланяте.
          Аз съм , капитализмът
   И пак успях. Убедих всички жени,че нямат какво да обличат, макар ,че гардеробите им са пълни с дрехи.
   50 % от населението на света притежава едва !% от световните богатства. А само 1 % от населението на света притежава 50% от световните богатства.
     Този ,който не Ви оставя свободни. Този , който цензурира Вашите мисли-- съм аз! И което е най-парадоксално Вие с Вашите ръже построихте тази система,която Ви убива с полицейски куршуми. И тази система ,която Ви избива носа и устата Вие сте тези ,които поддържате с Вашите данъци!?...
                                                               
              By  Joseph  Siglitz and Soner Yalcin



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - лаконично за "социализма" по руски и български модел
18.05.2016 15:34
Аз комунизмът - АЗ ВИ УБИВАХ
цитирай
2. apostapostoloff - Аз съм капитализъмът:
18.05.2016 15:39
дадох ви възможност да печелите, колкото си щете. Дадох ви възможност да ядете, пиете и да се веселите до насита. Дадох ви възможност да пътувате по целия свят и да си купувате всичко, което радва човешката душа.

Благодаря ти, капитализъм. Да си жив и здрав!
цитирай
3. havel - germantiger Да ,опорочен беше моделът на ,,социализма,,.
18.05.2016 19:02
Но нашият модел на капитализма ако Ви се струва не опорочен жестоко се лъжете. В демократично време, във времето на Костов се явих на конкурс за директор на болница издържах изпита с 4.50 .Опонента ми изкара 3.50. След три дена беше назначен той ,защото беше председател на СДС -Добрич. Та ,благодаря за тази демокрация !...
цитирай
4. havel - apostapostoloff Да ,има и щастливи но те са от 3-5%.
18.05.2016 19:15
Това са хора,които си купиха дипломи, наредиха се на държавна ясла или с машинации успяха в бизнеса. Но минете по селата да видите агонията.Пред днешното състояние на селата бледнеят дори разказите на Йордан Йовков. Вижте всяка сутрин колко хора се ровят в кофите. Колко дядовци не могат да купят един банан на внучето си. За тях големият свят е мираж. Аз съм от онези,които не могат да заспят ако комшиите са гладни. Прощавайте човечността се мери по съпричастността към болките на околните.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Поздрави, Хавел!
18.05.2016 19:16
Чудех се ,що за хора са са тези, които през 1944 г са разстрелвали бягащите хора по улиците на Враца като зайци? От пикиращите самолети!
Които са сринали и детската болница в Белград?
Сега ми е ясно, само комунисти ще да са били, не може да са някккви други!
Капиталистът е щедър иначе, той трупа, за да раздаде после това, което е ограбил На ограбените!
Логика на капиталиста, поне така разправя, че е
А нашето е уродлив хибрид на капитализъм и комунизъм

Хубава вечер!
цитирай
6. havel - leonleonovpom Благодаря, Леоне!
18.05.2016 19:59
Тези,които не убиват, сринаха Либия,Ирак ,Сирия,че и последствията изплащаме ние. Аз не знам, тези хора в кой свят живеят. Тези които са издали тайната на изпепелените кули са били избити с децата си. Пък и господин Асандж ако се завърне не вярвам да го галят и да му удрят по рамото. Демокрация няма никъде.Това отдавна се знае от всеки човек. Поздрави и от мен Леоне!
цитирай
7. germantiger - ...
18.05.2016 20:36
хавел, аз не се лъжа

бил съм на 3 континента извън Европа за почти 11 години - видял съм бели черни, "индианци" и всякакви

ти си отваряш тема за сдс или друго в България

аз презирам бол български "неща"

в БГ и извън БГ никога не съм гласувал за нищо българско

България е чудесна страна, проблема е че има българи

зашо чехи, поляци, словаци, словенци, хървати и унгарци въпреки протестите, въпреки недоволствата и въпреки някои "язви" изградиха капитализъм и не желаят връщане на руското или червеното (с изкл. на дребни проценти), зщао те там успяха а "вие" тук не - защо там има държавност и стандарт а тук не - зщаото българите сте руски подлоги и една част от "вас" българите/ти беше помак или не помня, зщаото част от българите са боклук - ето за това
цитирай
8. havel - germantiger Споделям това мнение, но...
18.05.2016 21:28
За мен българите не са боклук ,просто избраните от тях ръководители не мислят за народа си и те плащат скъпо за това. Тази черта ,невъзможността да се избират най-кадърните не е от сега.Бедният народ лесно се заблуждава и за това се поддържа бедността. Що се отнася до мен,. аз съм български гражданин от аланско потекло. Аз друга родина нямам Germantiger !
цитирай
9. leonleonovpom2 - Поздрави, Хавел!
20.05.2016 14:48
Ти действаш като истински Българин!
Точно така е, както е описано и във вица
Българинът не търпи по- способните и умни от него И прави всичко възможно да ги елиминира
Просто тези под способния се обединяват и не го допущат До заслуженото място
Винаги съм цитирал, без да казвам защо, Луи Четиринадесети!
Той казва, че не го притеснява това ,че министрите му са по-умни от него Работата е за тях, а славата остава за него
Това не проумяват в своята общност Българските ръководители от всякакъв ранг Те дебнат да засекат някой по-умен и кадърен от тях и да му посочат пътя
Това е основна грешка
Умният и кадърният не търси власт, а имащият власт пък не може да свърши работата му
Оттам идват неволите ни
Как да не се връщаш в СОЦ- а при този уродлив хибрид, който имаме В който за всичко си виновен и плащаш за всичко Че то и абориген от Австралия ще избяга в ужас от него!
Никой не обича капитализма само заради името му
Приятен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 576468
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2416
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930