Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2016 19:23 - БИСЕРЧЕТА
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 684 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           1.,, Седя с къс ръкав  на балкона,,
             -- 147 комара  вече ме харесоха.
           2. В гимназията бях  поканил една  съученичка с очила да излезем някъде :
             -- Като съм с очила ,  да не съм кьорава ! ...--беше отговорът.
           3. Умните хора страдали от безсъние. Омръзна ми всяка вечер да немога да спя.
              Боже колко е трудно да си умен!...
           4.Човек като пуши му се съкращавал живота с 6 години.Като се смее му се удължавало пак с 6 години.Сега като пуша се смея. Виждате ли как намерих безсмъртието ?...
           5. Нямам нужда от  Google .Ожених се.Жена ми знае всички простотии.
           6.В един магазин за сезонно намаление цените  на дрехи :
            --,,Свалихме и пантолоните.Чакаме Ви,,.
           7.Ами ако, комарите кръвта, която смучат от теб от мен носят на нуждаещите се!  Трябва да се мисли  и позитивно !...
           8. Има хора като им кажеш --,,Махай се от главата ми!...,,Са готови да ти искат и пари за пътни.
           9.В наше време нямаше ,,Хиперактивни,, Казваха, че му е червясало дупето.
          10.Ако сърцето му не бие,  или е Габровец или е йога или просто си е умрял.
          11.Днес 80% от населението ни упорито се бори с дрямката налегнало го следобеда.
           12.Недейте мъчи хората които работят в Weekend-a.Те без това са наказани от господа.
            13, От както министър Москов взе нещата в ръцер пицата пристига далеч преди линейката на БМП.
           14.Казваше, че ако се раздели с мен, няма да понесе и ще умре. Вчера я видях Омъжила се и има деца. Размножила се...
           15 Устните са й- червени, косата--  жълта Очите й са зелени Не е просто жена а светофар. Трябва много да се внимава !,,.Такава може и да Ви убие.
 
Добави клипове от YouTube
Тагове:
Трябва да има поне един таг (моля разделяйте таговете със запетая).
Пример за изписване на три тага: едно, две, три
  Публикувай на определена дата E-mail при нов коментар
Предложи за вълната на Blog.bg Направи постинга своя вълна
Публикувай в Twitter Публикувай в Facebook
              Най-четени Годишна класация

ало дупето,,.
          10.Щом сърцето му не бие или е Габровлия  или е йога или просто си е умрял.
           11.Днес 80% от населението на страната ни се бори упорито с дрямката налегнало го следобеда.
           12.Недейте мъчи  хората които работят в Weekend-a. Без това те са наказани от бога.
           13.Министър Москов от както се намеси в Бърза Медицинска Помощ нещата потръгнаха. Вече пицата идва далеч преди линейката.
           14. Казваше, че ако се раздели с мене, няма да понесе и  ще умре Вчера я видяхр омъжила се и има деца. Размножила се





Тагове:   Бисери,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 576363
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2416
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930