Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 21:48 - Афганистан , България
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 1721 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Той е бил Там !?

        Къде ?

        В Афганистан .

        Колкото аз съм бил !

        Не те пускам , там !?

        Да ти разкажа ли за Афганистан ?!

        Хайде ?

        Видях очите ти и се влюбих !

        През бурката !? Как ме забеляза ?

        На пазара, в Кандахар !

        А талибаните ? 

        И тук не са малко !?

        Можеш да ги победиш ли ?

        Не , не мисля да ги побеждавам ?

        Няма да съм твоя, тогава !?

        Аз и не искам ?

        Опа , издъни се !

        Искам аз да съм твой !?

        Сори , ние сме 31 милиона, афганистанците – мога да избирам ?

        Приятно ми е Lion of Kandahar –  Димитър от Нейково ?

        И откъде ще влезеш ?

        През „мостовете на приятелството” !?

        Не те искам тогава !

        Като 40- а СССР  армия ?

        Може и да си свестен, знам ли ?

        Разнежи се нещо !?

        Загубен българин !

        Намерих Те Афганке !?

 




Тагове:   България,   Афганистан,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Видях очите ти и се влюбих !
18.03.2010 23:26
Какъв е цветът на тези очи, в които потъваш с толкова чувство? Мечтаеш ли си да улавяш и разгадаваш погледа им, да виждаш как се променят и ти говорят..?Понякога в тях да четеш разбиране, друг път радост, дяволитост ,или.. ...нежност...страст...любов?
цитирай
2. milenich - За едно исъщо място ли пишем? Май сме ...
19.03.2010 08:43
За едно исъщо място ли пишем? Май сме набарали паралелни вселени.
цитирай
3. bachym - milenich
19.03.2010 09:20
Всичко вече е казано , не всичко е чуто
цитирай
4. bachym - joysii
19.03.2010 09:30
В конкретния случай
С мацката се връщат от гости на завърнал се от Афганистан
И той човечеца нищо не е разбрал за Афганистан
А двамцата влюбени макар да не са ходили Там са усетили нещо за Афганистан
И разиграват все едно че там са се срещнали :)
цитирай
5. joysii - bachym
19.03.2010 19:01
Да,да,това го разбрах,че е игричка.Аз изобщо нямах предвид нищо свързано с Афганистан , а по -скоро с влюбването и...привлекателността на очите,в които човек е влюбен.
цитирай
6. veselinvalev - Поздрави за разказа!
20.03.2010 02:52
Поздрави за разказа. Мен много ме впечатли. Изключително стегнат и интелигентен диалог. С прекрасен хумор и чудесен подход към темата за разбирането и неразбирането. Аз си мисля, че афганистанците са изключителен народ, въпреки, че част от тях живеят номадски живот в голяма мизерия. А в част от фолклора им (най-вече този на афганистанските пущуни) има нещо близко до звученето на тракийското ни "протяжно" пеене. Също и в лицата на афганистанците. Много от тях ми приличат на българи. Може би са някакъв народ близък до тракийските народи с който сме имали роднински връзки още в дълбока древност. А от изпълнението на тези момчета си личи, че не всички афганистанци са талибани. Още веднъж поздрави и благодарности за разказа. Голямо удоволствие ми достави наистина.
(
ето и един афганистански женски танц
http://www.youtube.com/watch?v=nrj4mnqLtyk&feature=related
)
цитирай
7. bachym - veselinvalev
20.03.2010 08:56
Дай Боже на всеки автор (то един автор) такива коментари :)
Почти всичко от коментара ти съм имал предвид
А песента си звучи по български за мен - просто я намерих и я слушах 30 пъти
Радвам се че се срещнахме
До скоро
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив